عاشق آرش برهانی

عاشق آرش برهانی

ورزشی

 

به گزارش خبرگزاری فارس،پایگاه اینترنتی خبری فدراسیون جهانی فوتبال در گزارشی به قهرمانی تیم استقلال تهران در فصل 2013- 2012 پرداخته است.

 

این منبع رسانه‌ای نوشت: پس از 2 فصل که به مقام قهرمانی نزدیک شدند، ‌استقلالی‌ها با کسب پیروزی یک بر صفر در زمین فولاد (هفته قبل) که با گل جواد نکونام به دست آمد، آبی‌‌پوشان صاحب هشتمین مقام قهرمانی خود در رقابت‌های لیگ ایران شدند. این موفقیت جایگاه استقلال را در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا در فصل آینده همراه با تراکتورسازی تبریز که نایب قهرمان شد و سپاهان اصفهان تضمین کرد. در حالیکه فولاد خوزستان که در رده چهارم جای گرفت به رقابت‌های انتخابی (پلی‌آف) لیگ قهرمانان رسید.

این سایت ادامه داد: در پایین جدول لیگ ایران نیز ذوب‌آهن پس از دو بازی موفقیت‌آمیز پایان فصل راهی دیدار پلی‌اف شد. در حالیکه آلومینیم هرمزگان، صنعت نفت، پیکان و گهر زاگرس سقوط کردند.

سایت فیفا در مورد فاتح لیگ نوشت: آخرین مرتبه که استقلال در لیگ قهرمان شد،‌ در فصل 2009 -2008 بود که با یک گل زده بیشتر نسبت به ذوب‌آهن، به مقام قهرمانی رسید. در آن هنگام زمام امور تیم تهرانی را امیر قلعه نویی برعهده داشت. این مربی 49 ساله پس از آن با نقل مکان به تیم سپاهان، به افتخارآفرینی و کسب مقام نخست لیگ با هدایت تیم اصفهانی ادامه داد.

 
 

این سایت در ادامه افزود استقلال فصل را بدون درخشش با شکست و 3 تساوی در 6 بازی نخست آغاز کرد تا جایی که در رده دهم جای گرفت. اما در ادامه وضعیت تیم تغییر کرد و صاحب پیروزی‌های متوالی شد. در دور برگشت نیز رقابت 3 گانه‌ای با سپاهان و تراکتورسازی بر سر رده نخست جدول داشت. اما تیم تحت امر قلعه‌نویی هر روز با نشاط‌تر در مسیر قهرمانی گام برداشت.

سایت فدارسیون جهانی افزود: با حضور نکونام در خط میانی که بازیگردانی تیم را برعهده داشت، فرهاد مجیدی در فرم آمادگی مطلوب به خط حمله نزدیک شد و در فاصله خط میانی و زوج خط حمله برهانی و حاتمی جای گرفت. ضمن آنکه در درون دروازه،‌ سید مهدی رحمتی، دروازه‌بان شماره یک ایران که در فصل جاری تنها 18 گل دریافت کرد، حاشیه امنیت ایجاد کرد.

پایگاه خبری فیفا آنگاه عنوان کرد: تیم قلعه‌نویی آمادگی مطلوب خود را در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا نیز نشان داد. آبی‌پوشان در گروهی که الهلال و العین حاضر بودند، به عنوان تیم اول به جمع 16 تیم برگزیده مسابقات راه یافتند. پس از این موفقیت بود که قلعه‌نویی عنوان کرد هدف‌ او و استقلال کسب مقام نخست رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: لیلا ׀ تاریخ: یک شنبه 22 ارديبهشت 1392برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , ashegarashborhani.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com